woman exercise sport

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Ο δεκαλογος της ασκησης μπροστα στην ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Έχετε σκεφτεί ποτέ να εκμεταλλευτείτε την ώρα που βλέπετε τηλεόραση να κάνετε παράλληλα ασκήσεις γυμναστικής; Παρακάτω σας προτείνουμε 10 τρόπους για να γυμνάζεστε ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση.

Βρείτε τον κατάλληλο χώρο και χρόνος

  • Φροντίστε ο εξοπλισμός της γυμναστικής που διαθέτετε, να τοποθετηθεί μπροστά στην τηλεόραση! Αν έχετε διάδρομο, που μέχρι τώρα χρησιμοποιούσατε ως κρεμάστρα για τα ρούχα, ευκαιρία να τον μετακινήσετε μπροστά στην τηλεόραση. Αν είναι μέσα στην μέση και σας εμποδίζει να δείτε τηλεόραση, προτιμήστε να τον χρησιμοποιήσετε από να τον βάλετε ξανά στην παλιά του θέση!
  • Εξασφαλίστε ένα χώρο εκγύμνασης μπροστά και γύρω από την τηλεόρασή σας ώστε να εκτελείτε τις ασκήσεις βλέποντας τις αγαπημένες σας εκπομπές. Ασκήσεις που μπορείτε ευκολά να κάνετε μπροστά από την τηλεόραση είναι επί τόπου βάδισμα, καθίσματα, κοιλιακούς  ή να χρησιμοποιείτε διάφορα όργανα, όπως βαράκια, μπάλες γυμναστικής ή και στεπ για πιο αερόβιο αποτέλεσμα.
  • Χρησιμοποιήστε τα διαφημιστικά διαλείμματα ώστε να χρονομετρήσετε τις ασκήσεις σας. Μετρήστε πόσους κοιλιακούς μπορείτε να κάνετε μέσα σε ένα διάλειμμα. Στην αρχή, ξεκινήστε κάνοντας καθίσματα ή κοιλιακούς κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος. Καθώς συνηθίζετε, δείτε πόσες επαναλήψεις μπορείτε να κάνετε μέσα σε δύο διαλείμματα, τρία διαλείμματα κλπ. Όταν τελειώσουν οι διαφημίσεις, μπορείτε να επιστρέψετε ξανά στον καναπέ σας.

Επιλέξτε κατάλληλες ασκήσεις

  • Για πιο αερόβιο αποτέλεσμα κάντε άλματα καθώς βλέπετε τηλεόραση είτε επί τόπου ή μετακινούμενοι εντός του δωματίου. Και αυτήν την άσκηση μπορείτε να την προσαρμόσετε στα αγαπημένα σας προγράμματα και να την κάνετε στα διαλείμματα για διαφημίσεις.
  • Κάντε επί τόπου τρέξιμο καθώς βλέπετε την αγαπημένη σας εκπομπή..
  • Βλέποντας την αγαπημένη σας εκπομπή μπορείτε να κάνετε βαθιά καθίσματα είτε επί τόπου είτε, ακουμπώντας την πλάτη στον τοίχο. Αφού λυγίσετε τα πόδια σας και κάνετε βαθύ κάθισμα, δείτε πόση ώρα μπορείτε να κρατηθείτε σε αυτήν την στάση.
  • Τα ροκανίσματα (crunches) είναι μια απλή άσκηση που δεν απαιτεί εξοπλισμό, ενδυναμώνει τους κοιλιακούς και το μόνο που χρειάζεται είναι να ξαπλώσετε σε ένα χαλί ή στρώμα γυμναστικής μπροστά στην τηλεόραση και να κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.
  • Παρακολουθήστε προγράμματα γυμναστικής στην τηλεόραση. Πλέον υπάρχουν αμέτρητα τέτοια προγράμματα διαθέσιμα δωρεάν στην τηλεόραση και στο Youtube. Επιλέξτε ένα πρόγραμμα που σας αρέσει και ταιριάζει στο επίπεδό σας και ακολουθήστε τις οδηγίες.
  • Κάνετε εναλλαγές ασκήσεων ενώ βλέπετε τηλεόραση για να αποφύγετε την ρουτίνα Δοκιμάστε καινούργια πράγματα ή νέες παραλλαγές των ασκήσεων για να μην βαριέστε. Με αυτόν τον τρόπο έχετε περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσετε να ασκείστε μακροπρόθεσμα.
  • Τέλος, για εσάς που δεν θέλετε να εγκαταλείψετε την άνεση του καναπέ σας, υπάρχει κάτι πολύ εύκολο που μπορείτε να κάνετε ακόμα και με το τηλεκοντρόλ στο ένα χέρι και τα πατατάκια ή το αναψυκτικό στο άλλο. Να κινείστε. Τα άτομα που κινούνται στη θέση τους αντί να κάθονται ακίνητα καίνε έως και 350 παραπάνω θερμίδες την ημέρα. Όταν το σώμα σας κινείται, καίει θερμίδες. Όσο πιο κινητικοί, τόσο πιο υγιείς!